فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته مادرانه

دانستنی های مادرانه

1393/3/15 5:41
نویسنده : مادرجون
290 بازدید
اشتراک گذاری

در این بخش می خوام آنچه مادرم به من درمصرف داروهای گیاهی و خوراکی ها در شرایط بیماری، بارداری و شیردهی توصیه می کرد را یادداشت کنم که هم یادمون نره هم اگه من نبودم شما استفاده کنید: 

داروی شفابخش:

یک قاشق مرباخوری خاکشیر+یک قاشق مربا خوری بارهنگ+عرق نعناع+ نبات در یک لیوان آبجوش دم بکشد بعد نیم ساعت تناول شود.

موارد استفاده:

درد یا نفخ معده

حالت تهوع دوران بارداری 

ماه نهم بارداری برای کاهش تورم و زایمان راحت

احساس سنگینی سرمعده یا مشاهده علایمی چون اسهال و استفراغ معمولی

بدون عرق نعناع با شیرینی شکر به جای نبات خاصیت روان کننده دارد

در شرایطی که به هر دلیلی گرمی شدید یا سردی شدید مزاج احساس شود

درمان کهیر پوستی ناشی از مصرف تخم مرغ گوجه بادمجان و ...

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا
15 خرداد 93 14:51
خدا مادر شما و همه مادرهای خوب رو حفظ کنه مطلب جالبیه
مادرجون
پاسخ
ممنون مادر عزیز شما رو هم همینطور
مامان زهرا
31 خرداد 93 19:37
عزیزم باید چند بار اینکارو انجام بدیم؟ من یه با عمل کردم جواب نداد[پاسخ برای هر مورد فرق می کنه برای اسهال و استفراغ معمولی کودک یا روذل کردنش سه بار در یک روز کافیه اگه اثر نکرد مشکل جدی است]
مامان زهرا
22 تیر 93 12:45
سلام 40 روزگی دختر نازت مبارک
مادرجون
پاسخ
خودم یادم نبود ممنون خاله جون
مامان زهرا
30 تیر 93 17:12
عه پس شما مثل ما حموم چهل روزگی نمیبرید نوزاد رو؟